GWARANCJA I ZWROTY

  1. Na każdy sprzedawany produkt udzielana jest gwarancja ustalona przez producenta. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu.
  2. Producent nie dostarcza w okresie reklamacji produktów zastępczych oraz nie zwraca kosztów przesyłek lub montażu.
  3. Jeśli produkt ma wadę fabryczną , jest źle spasowany lub nie można go poprawnie użytkować, prosimy o opisanie usterki i wykonanie jak najdokładniejszych zdjęć.
  4. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu w momencie odbioru należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i reprezentujemy Klienta przed firmą DPD w dochodzeniu odszkodowania. Tak zgłoszona szkoda rozpatrywana jest do ok. 28 dni roboczych. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść Klienta.
  5. Jeśli Klient stwierdzi, że otrzymał produkt o innym numerze katalogowym niż zamawiany, czyli nastąpiła pomyłka w momencie wysyłki z magazynu lub też towar został źle zapakowany przez producenta – prosimy o pilny kontakt oraz odesłanie produktu do nas. Sposób oraz formę wysyłki należy ustalić z naszym konsultantem, tylko wtedy jesteśmy w stanie pokryć koszty wysyłki produktu do nas. Gdy otrzymamy towar od Klienta, niezwłocznie wysyłany jest do niego prawidłowy towar. W przypadku jego braku na stanie magazynowym Klient może zażądać zwrotu pieniędzy. Nie odbieramy paczek za pobraniem!
  6. Każdy zwracany do nas produkt powinien zawierać dokument zakupu fakturę VAT oraz oryginalne opakowanie. Brak dokumentu zakupu lub opakowania oznacza złamanie zasad reklamacji/zwrotów i uniemożliwia zgłoszenie reklamacji lub zwrot produktu.
  7. Każdy Klient ma prawo do zwrotu towaru do firmy LUXIDEA Dariusz Bąk bez podania przyczyny w terminie do 10 dni roboczych od daty sprzedaży. Każdy zwracany produkt musi charakteryzować się stanem fabrycznym, a więc nie nosić śladów użytkowania oraz posiadać kompletne i niezniszczone opakowanie fabryczne. Firma LUXIDEA Dariusz Bąk zwraca w takim przypadku wartość produktu bez kosztów wysyłki.
  8. W przypadku niektórych produktów wymagany jest profesjonalny montaż. Zakładając produkt we własnym zakresie Klient bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe jego funkcjonowanie.